Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ


Οι αρμοδιότητες του Τμήματος Διοικητικού-Οικονομικού ορίζονται ως ακολούθως:

 
α. Φροντίζει για τη βέλτιστη διοίκηση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.

β. Χειρίζεται κάθε θέμα που έχει σχέση με την υπηρεσιακή κατάσταση του προσωπικού του Νοσοκομείου− ΚΥ.

γ. Είναι υπεύθυνο για την τήρηση αρχείου των εργαζομένων στο νοσοκομείο, των συνταξιοδοτήσεων, των απολύσεων και των προσλήψεων.

δ. Είναι υπεύθυνο για την τήρηση και φύλαξη του προσωπικού μητρώου όλων των υπαλλήλων.

ε. Είναι υπεύθυνο για την τήρηση του αρχείου για τις βάρδιες, πάσης φύσεως άδειες, εφημερίες, υπερωρίες όλου του προσωπικού και την έγκρισή τους σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Διευθύνσεις.

στ. Είναι υπεύθυνο για τον διοικητικό έλεγχο των αδειών ασθένειας και των άλλων κατηγοριών αδειών όλου του προσωπικού και την αρχειοθέτηση τους.

ζ. Καταρτίζει και παρακολουθεί προγράμματα, εκπαίδευσης, επιμόρφωσης και έρευνας προσωπικού.

η. Είναι υπεύθυνο για την γραμματειακή υποστήριξη όλων των ιατρικών και νοσηλευτικών τμημάτων και μονάδων του νοσοκομείου−ΚΥ.

θ. Έχει την ευθύνη παροχής πληροφοριών γενικής φύσεως προς το κοινό και τους ασθενείς.

ι. Είναι υπεύθυνο για την διατήρηση αρχείου, την τήρηση του γενικού πρωτοκόλλου και την διακίνηση της αλληλογραφίας (και της ηλεκτρονικής).



ια. Είναι αρμόδιο για τη βεβαίωση του γνήσιου της

υπογραφής και την και την επικύρωση των αντιγράφων.

ιβ. Είναι υπεύθυνο για την γραμματειακή υποστήριξη

των τακτικών εξωτερικών ιατρείων, των απογευματινών

εξωτερικών ιατρείων και Επειγόντων Περιστατικών.

ιγ. Φροντίζει μετά την υποδοχή και καθοδήγηση των ασθενών από το νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του Γραφείου Υποστήριξης Πολίτη, για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Τηρεί τα αρχεία των βιβλίων κίνησης των

εξωτερικών ιατρείων και Επειγόντων Περιστατικών των οποίων την ευθύνη τήρησης έχει το προσωπικό των συγκεκριμένων τμημάτων που εξετάζει τους ασθενείς.

ιδ. Ρυθμίζει την σειρά προσέλευσης των πολιτών και προγραμματίζει την επανεξέτασή τους με προσυνεννόηση.

ιε. Χορηγεί σε συνεργασία με την ιατρική υπηρεσία πιστοποιητικά στους ενδιαφερόμενους μετά από υποβολή σχετικής αίτησής τους.

ιστ. Φροντίζει για την είσπραξη των ανάλογων εσόδων.

ιζ. Μεριμνά για τον καθαρισμό, ευπρεπισμό και την

καλή εμφάνιση του νοσοκομείου.

ιη. Έχει την ευθύνη για τη συμπαράσταση των νοσηλευομένων του νοσοκομείου σε κάθε κοινωνικό πρόβλημα.

 
Επίσης είναι υπεύθυνο για:

 
α. όλες τις λογιστικές δραστηριότητες, την τήρηση της φορολογικής νομοθεσίας, την παρακολούθηση παγίων και αποσβέσεων,

β. την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων χρεών,

γ. την διατήρηση των αποδεικτικών στοιχείων της

πιστωτικής πολιτικής,

δ. τη διαχείριση των χρημάτων του νοσοκομείου,

ε. την έκδοση περιοδικών αναφορών της ταμιακής ρευστότητας του νοσοκομείου, τα ισοζύγια εσόδων, εξόδων και υλικών,

στ. τις πάσης φύσεως οικονομικές συναλλαγές με

ασφαλιστικούς οργανισμούς, τράπεζες, προμηθευτές

κ.λπ. (πληρωμές, εισπράξεις, έκδοση επιταγών),

ζ. την προετοιμασία της μισθοδοσίας του προσωπικού,

την έκδοση και τον έλεγχο των καταστάσεων μισθοδοσίας,

η. τη σύνταξη του οικονομικού σχεδιασμού – προϋπολογισμού, τον έλεγχο παρακολούθησής του, καθώς καιτον απολογισμό κατά μήνα και έτος,

θ. την κοστολόγηση ανά ιατρική πράξη και τη σύνταξη

και παρακολούθηση των τμηματικών προϋπολογισμών,

ι. τον έλεγχο των αναλώσεων και των αποθεμάτων

των αναλώσιμων υλικών και των φαρμάκων,

ια. την έκδοση μηνιαίων αναφορών για τα οικονομικά στοιχεία του νοσοκομείου,

ιβ. τη σύνταξη εκθέσεων με το λειτουργικό απολογισμό του νοσοκομείου,

ιγ. την εκπόνηση των μελετών επενδύσεων (οικονομικό μέρος),

ιδ. έχει την ευθύνη της παρακολούθησης όλων των προμηθειών αναλώσιμου και μη υλικού, σύμφωνα με την  κείμενη νομοθεσία (Ν. 3580/2007), της σύνταξης του ενιαίου Προγράμματος Προμηθειών και της οργάνωσης και λειτουργίας των αποθηκών του Νοσοκομείου − ΚΥ, γενικού, υγειονομικού, τεχνικού και άλλου υλικού. Της διεξαγωγής περιοδικών και ετήσιων απογραφών και παραλαβής και χρέωσης κάθε αναλώσιμου και μη υλικού,

ιε. φροντίζει για την έκδοση εισιτηρίων και εξιτηρίων ασθενών μετά από έγγραφη εντολή του αρμόδιου ιατρού του αντίστοιχου τμήματος και την τήρηση καταλόγου αναμονής εισαγωγής,

ιστ. τηρεί αρχείο κενών κλινών σύμφωνα με τα στοιχεία που προσκομίζονται από τις προϊσταμένες των κλινικών μετά από σχετικό έλεγχο της ιεραρχίας της νοσηλευτικής υπηρεσίας και ενημερώνει τους ασθενείς για την εισαγωγή τους σύμφωνα με τη σειρά στον κατάλογο αναμονής,

ιζ. φροντίζει για τη λογιστική παρακολούθηση του λογαριασμού των νοσηλευομένων, τη χρέωση δαπανών νοσηλείας σύμφωνα με τα παραστατικά που κατατίθενται από τα ιατρικά τμήματα και την έκδοση των δελτίων παροχής υπηρεσιών και λοιπών παραστατικών στοιχείων,

ιη. φροντίζει για την είσπραξη των ανάλογων εσόδων,

ιθ. έχει την ευθύνη της φύλαξης και σωστής αρχειοθέτησης των ιατρικών φακέλων όλων των ασθενών.